بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


قلعه نویی باید هر چه سریعتر تیمش را به ایران برگرداند!؟

http://axgig.com/images/09778175013958915403.jpg

پس چرا تیم شما در دیدار با بوریرام تایلند با توجه به اینکه در نیمه اول گلی را دریافت کرده بود اما می توانست با همان اختلاف یک گل بازی را به ضربات پنالتی بکشاند،اما در نیمه دوم متحول شد و تغییر سیستم و تاکتیک داد،به گل تساوی رسید،بازی را اداره کرد،تعویض های هجومی تر انجام داد و در نهایت به گل دوم و برتری دست پیدا کرد!؟
مگر کروش بزرگ که در تیمهای بزرگی دستیار یا سرمربی بوده نمی توانست این کار را با ستاره های تیم شما که در تیم ملی به یک مشت بازیکن معمولی تبدیل شده بودند و بارها در رسانه های مختلف می خواندیم که تیم ملی فعلی ایران فاقد ستاره می باشند و از کمبود ستاره رنج می برند و اگربخواهند ستاره ای برای تیم ملی انتخاب کنند،کسی جز این مربی را به عنوان ستاره تیم ملی که باعث صعود ایران به جام جهانی شد را معرفی می کنند،همچون شما تیمش را در نیمه دوم به زمین می فرستاد تا سایه زنان کره ای در دو قدمی دروازه ایران به جای توپ دستان رحمان احمدی را نشانه نگیرند!
آقای قلعه نویی مگر نمی دانید که کروش اگر با تیم ملی در کره توانست این تیم را شکست دهد از خوش شانسی و داشتن ستاره های بسیار نبوده،بلکه بخاطر بازی تاکتیکی و انسجام دفاعی تیمش بوده که با درایت تمام رهبری می کرده!اما تیم شما اگر با همان بازیکنان تیم ملی در یک دیدار سخت به پیروزی می رسد،فقط به خاطر پر مهره بودن تیم شما که بی شک پر ستاره ترین تیم فعلی ایران و تاریخ باشگاه استقلال می باشند،به این موفقیت دست پیدا کرده است!
آقای قلعه نویی شما چرا فقط به فکر دست پیدا کردن به اهداف شخصی خود هستید و نمی خواهید قبول کنید هر چه موفقیت در ایران بدست آوردید شانسی بوده و تا اینجا هم در لیگ قهرمانان با خوش شانسی و برخورد با تیمهای ضعیف آسیایی به جمع چهارتیم برتر آسیا راه پیدا کردید!؟
آقای قلعه نویی شمای که می دانیداگر در دیدار بعدی مقابل نماینده کره که در این روزها همان اصحاب رسانه تیمی قدرتمند و بزرگ قلمدادش می کنند و حتی حاضر به مقایسه با بوریرام تایلند نیستند،به موفقیتی برسید و در نهایت فینالیست آسیا شوید،همین منتقدان به جای تقدیر و تشکر از شما خواهند نوشت که: کره 2013 ضعیف ترین تیم کره در 30 سال اخیر بوده و باشگاههای آنها نیز با توجه به این موضوع از ضعفهای بسیاری برخوردار بوده و بردن بهترین تیم کره که در رده بندی تیمهای ملی در رتبه پنجم آسیا قرار گرفته توسط بهترین تیم ایران که در رتبه دوم رده بندی تیمهای ملی آسیا قراردارد،کار شاق و مهمی نبوده!؟
پس بهتره شما همین الان تیم را به ایران برگردانید و مقابل مس کرمان که تازگی ها پرویزخان را روی نیمکت خود نشانده،صف آرائی کنید و از اینکه سازمان لیگ به شما و بازیکنانتان اینقدر لطف می کند و بازیهای فشرده ای را ترتیب میدهد تا بازیکنانتان به شرایط مسابقه دادن برسند،یک تقدیر و تشکری کرده باشید.


نظرات شما عزیزان:

نگار
ساعت12:59---29 شهريور 1392
طفلک فردوسی پور

نگار
ساعت12:58---29 شهريور 1392
طفلک فردوسی پور

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 6 / 1392برچسب:لیگ قهرمانان آسیا,امیر قلعه نویی,منتقدان,اصحاب رسانه,تیم ملی ایران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com